Re: [LINUX:568] Re: pnp modem

Ercan Altuntas (erc@ehb.itu.edu.tr)
Thu, 3 Sep 1998 16:08:09 +0300 (EEST)

On Thu, 3 Sep 1998, Can wrote:

On Wed, 2 Sep 1998, yagmur.kaplan wrote:

> yagmur , zannediyorum supra 33600 modem pnp olarak gelio windows da auto
> tanIyo , ama linux de bu yok.
> modemi CIkarIp bak UstUnde jumper ayarlarI vardIr ordan modemini standart
> portlardan birine getir (Com2/cua1) sonra net'e mi gircen , bbs e mi
> bilmiyorum , connection scriptinde modemi cua1 olarak tanIt baudrate 'e de
> 38400 yaz

bu kartin ustunde jumper falan yok. o yuzden kasayi bosuna acma.

pnpdump ve isapnp programlarini kulanarak pnp modeme bir irq ve i/o port
atanmasi gerekmektedir.

daha sonra setserial ile kullanmadiginiz bir cuax'lerden (cua1,cua2,cua3) bir
tanesinin irq ve i/o portunu isapnp ile ayarladiginiz degerlere
atamalisiniz.