Re: [LINUX:553] sendmail & relay

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Thu, 3 Sep 1998 10:12:07 +0400 (EET DST)

On Wed, 2 Sep 1998, Mete Turgal wrote:

Selam,
sendmail.cf'de
FR-o /etc/sendmail.relays
seklinde bir satir ekleyin ya da olup olmadigina bakin, ve bu dosyaya
my.domain OK
other.domain1 RELAY
seklinde relay etmesini istediginiz host'lari yazin...
Ayrica /usr/src/sendmail/cf/README 'yi okumanizi oneririm...

> merhaba,
> sendmail de aaa.bbb.ccc domainden olan pc lerin mail gonderebilmesini
> istiyorum. su anda sadece localhost an mail gonderebiliniyor.
> /etc/mail/ip_allow dosyasinda ip numaralarini vererek denedim ancak yine
> olmadi.
> belli bir domain e mail gonderme izni vermek icin ne yapmam gerekiyor ya
> da bu relay ozelligini nasil kaldirabilirim.
>
> mete

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]