Re: [LINUX:562] Re:

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Wed, 2 Sep 1998 21:58:03 +0300 (EET DST)

65535 sinir "maximum integer" ile alakali bir durum;

bu degerlerle [ red hat 5.x icin ]
/etc/login.defs

dosyasindan oynayabilirsiniz...

Burada UID_MAX vb. degiskenler var! peki bunu 100.000
yapsak, ayrica SRC da degisiklik yapmak gerekir mi!
yoksa MAX INT 65535 dir, bir sonrasi yine 0 verir devam mi eder!
mantiken
yeniden derleme ve uygun degisiklik yapmak gerekir gibi ! --
deneyen?

On Wed, 2 Sep 1998, Cagdas Funda wrote:

> Bildigim kadari ile 64535 farkli uid verebiliyor linux.
> (1000 den ba$ladigi icin uid ler 1000 ki$ilik eksik var)
> 65536 olunca uid bunu tekrar 0 kabul ediyor. Yani sen password
> dosyasinda kendi uid'ini.
> ag:x:65536:Ali Gunduz,,,:/home/ag:/bin/tcsh
> $eklinde yaparsan root access ine sahip olursun.
> Bu sana maximum user sayisi konusunda bir fikir verir sanirsam.

> --
>
> dbdbdbdbdbddbdbdbdbddbdbdbdbdbdbdbdbdb
> q p
> q Cagdas Funda. p
> [...]