Re: [LINUX:550]

Cagdas Funda (cagdas@artemis.efes.net)
Fri, 03 Jul 1998 19:24:00 +0300

Bildigim kadari ile 64535 farkli uid verebiliyor linux.
(1000 den ba$ladigi icin uid ler 1000 ki$ilik eksik var)
65536 olunca uid bunu tekrar 0 kabul ediyor. Yani sen password
dosyasinda kendi uid'ini.
ag:x:65536:Ali Gunduz,,,:/home/ag:/bin/tcsh
$eklinde yaparsan root access ine sahip olursun.
Bu sana maximum user sayisi konusunda bir fikir verir sanirsam.

--

dbdbdbdbdbddbdbdbdbddbdbdbdbdbdbdbdbdb q p q Cagdas Funda. p q cagdas@businessmyanmar.com p q cagdas@artemis.efes.net.tr p q p dbdbdbdbdbddbdbdbdbddbdbdbdbdbdbdbdbdb