Re: [LINUX:536] Re: user

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Wed, 2 Sep 1998 11:46:55 +0300 (EEST)

On Wed, 2 Sep 1998, Faruk Atagun wrote:

> yeni user acarken home dizinini /dev/null vermeyi dene.
> boylelikle her kullanici icin bir dizin acmamis olursun..
>
> faruk.

Aman sakIn. /dev/null uCuyo. Yerinde null diye bi directory gOrUyosun.
(nasIl olabildiGini hala anlayamadIm)
Ondan sonra procmail (local mailleri o daGItIyo) bas bas baGIrIyo
/dev/null'a yazamIyorum diye. Tabi bu olayI akSam yaparsan ertesi gUn iS
yerine gidinceye kadar hiC bir maili alamIyorsun. Sistem mailleri delivery
edemeyince siliyo. panic filan diye her sildiGi mail iCin log tutuyo
birsUrU..
Ondan sonra MAKEDEV ile standart devicelarI nasIl oluSturulacaGInI
hatIrlamaya CalISIyosunuz filan..
Aman diyim yani..

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __