Re: [LINUX:529] Re: user

Sinan ULKER (sinanu@doruk.net.tr)
Wed, 02 Sep 1998 10:30:36 +0300

aslinda ilk olarak soyle bir sey denedim userlar i mormal olarak ekledim.
Daha sonra home dizinin haklarini sizin de belirttiginiz gibi 700 verip
owner ve group unu root olarak verdim. Yine home dizini icinde ayri bir
dizin acip buraya userlarin kullanmalarini istedigimi komutlari
yerlestirdim. chmod +s ile haklarini duzenledim. daha sonra her bir user
icin bir ortak bir profile dosyasi acip path olarak bu dizini gosterdim.
Yapmak istedigim her bir user icin ayri bir dizin acmamak.

yardimlariniz icin tesekkurler

ULKER,Sinan