Re: [LINUX:526] POP3 ile mail okurken username password kabul

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Tue, 1 Sep 1998 17:50:51 +0400 (EET DST)

Selam,
buyuk olasilikla /var/tmp'deki silinmeyen dosyalar yuzundendir..
Ben crontab'dan soyle bir script calistirip burayi temizletiyorum, bir
deneyin, belki sizin sorunu da cozer (eger shadow'dan ya da baska
birseyden kaynaklanan hata yoksa...)
Script'in yaptigi sey, /var/tmp/.pop 'da kalan dosyalari baska bir dizine
tasimak (o da lazim olursa diye, yoksa sildirebilirsiniz de!)..
Eger sizin pop3d baska bir dizin kullaniyorsa onunla degistirirsiniz...

clean_pop3tmp
-------------
#!/bin/sh
cd /var/tmp/.pop
for moveit in *; do
if [ -f $moveit ]; then
cat $moveit >>/var/tmp/pop3_erased/$moveit
rm $moveit
fi
done

On Tue, 1 Sep 1998, Umit TIRIC wrote:

> hata mesaji
> There was a problem logging onto your mail server Your Password was
> rejected.
> server response:ERR being read already /usr/spool/mail/tiric
>
> Slackware 35
> kernel 2.0.35
> sendmail 8.9.0
> seklinde bir hata veriyor. Ama kullanici telnet ile baglanip pine ile
> baktiginda maillerini gorebiliyor..
>
> Sorun ne olabilir acaba??
>
> Umit TIRIC

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]