Re: [LINUX:522] database managment

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Tue, 1 Sep 1998 14:29:56 +0300 (EEST)

On Tue, 1 Sep 1998, Mustafa Karakaplan wrote:

> selam
>
> 9999 Soyadi Adi Adres Diger Bilgiler
>
> seklinde bilgiler iceren bir text dosyasi uzerinde
> silme arama kayit girme ve duzenleme yapacak son kullaniciya
> yonelik bir program onerebilirmisiniz. Herhangi bir prgram olabilir
> X uygulamasi tercih edilir.
> Bu kayitlar baska programlar tarafindan (C de yazdigim) kullanildigi
> icin yapisini degismemesini istiyorum.
>
> Simdiden

Selamlar,
Perl'de Selena Sol'un yazmi$ olduGu Database Managment diye bir Programcik
var.. Onu kullanabilirsin.. Yalniz tek sorun Fieldler arasi "|" i$areti
ile ayrilmis o yUzden sana biraz sorun Cikarabilir .. Ama sourcler ile
oynayarak sanirim onu halledebilirsin.. Ben proje uygulamami bu scriptle
yapmi$tim..(Yalniz serach) Gayet gUzel Cali$iyor ama biraz yava$( Script
request gelince Cali$tiGi ve Kutuk siradan olduGu iCin)
X interface Uzerinde herhangibi bir browserle kullanabilirsiniz...
Sanirim Selena Sol'un programlari sunsite.bilkent.edu.tr veya
yardim.bilkent.edu.tr'de mevcut..
iyi Cali$malar..
dS