Re: [LINUX:494]

Erol Ozcan (eozcan@superonline.com)
Mon, 31 Aug 1998 20:41:39 +0000

Arslan UNAL wrote:

> SQL server olarak Mysql,
> kullanici arayuzu olarak da browser kullanan program yazmaya
> calisiyorum. Yani programin istemci tarafi java da yazilmis
> olacak. Mysql'in JDBC driver'larini kullanarak yazilmis ornek
> programlara veya bu konuda herturlu bilgiye ihtiyacim
> var. Yardimci olacaklara tesxekkurler.
> Arslan

Merhaba,

Java ilgili olmasada web browser ile Database erisimini
saglayacak PHP3 programlama dilini onerebilirim. PHP
web sunumcunuzda calisir ve HTML sayfalarinda yazdiginiz
ozel php scriptlerle database ile web arasinda arayuz programi
olarak islem gorur. Oracle, MySQL,Sybase gibi bircok
taninmis dabase PHP ile uyumlu calisiyor. Internete PHP
ile ilgili bir cok scripte bulabilirsiniz. Daha fazla bilgi icin

http://www.php.net
http://webreview.com/wr/pub/wtawards

PHP ve MySQL web98 de database dalinda en iyi ikili
secildi.

iyi calismalar...

Erol Ozcan
infoTRON A.S.