Re: [LINUX:503] Veri tabani nereye bakar

Omer Ilk (omerilk@felab.itu.edu.tr)
Mon, 31 Aug 1998 21:33:56 +0300 (EEST)

Linux uzerinde Oracle kurdum. SCO icin olan Oracle'i
calistirabilmek icin IBCS modulunun yuklenmesi gerek. Bu modul yuklenince
SCO binary'lerini Linux'ta calistirabilirsiniz. Eger Linux'un versiyonunu
yukseltirseniz yeni versiyonda da IBCS modulunun calisir durumda olmasi,
Oracle'in calismasi icin yeterli olacaktir. Kisaca versiyon degisikligi
Oracle'in calismasini mantiken engellememeli. Islemciye gelince; okuldaki
makinalar Intel, evdeki makinam IBM(Cyrix) islemciye sahip. Her iki
makinada da ayni versiyon Linux varken Oracle calisiyordu.

Omer ILK