Re: [LINUX:478] Re: Ekran Karti

Sinan ULKER (sinanu@doruk.net.tr)
Sat, 29 Aug 1998 14:56:02 +0300

Ayni karti slackware 3.5.0 yuklu bir makineye takip xf86config yaptim.
agp v3000 riva 128 chipseti super vga ile destekliyordu
bu sekilde config edice calisti.

herhalde dikkat etmemi olacagim buyuk ihtimalle redhattede riva 128 chipset li
agp kart icin bu vardi

yardimlariniz icin tesekkurler

ULKER,Sinan