Re: [LINUX:474] Re: Ekran Karti

Sinan ULKER (sinanu@doruk.net.tr)
Sat, 29 Aug 1998 00:26:52 +0300

dediklerinizi yapmistim daha onceden fakat olmadi
karti detect etmese bile dediginiz gibi kendi x i ile en azindan mono z ile
xwindowu calistiriyor olmali idi diye dusunuyorum.

belkide cok yanlis fakat Superprobe dedigimde de karti algilayamiyor
bir warning mesaji veriyordu ama su an aklimda degil

tesekkurler