Re: [LINUX:473] Ekran Karti

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Fri, 28 Aug 1998 22:03:59 +0300 (EEST)

On Fri, 28 Aug 1998, Sinan ULKER wrote:

> Merhaba
> Elimde ASUS AGP/V300 riva128 chipset li bir ekran karti .
> Redhat 5.0 bunu tanitamadim. Mumkunse bu kartin linux driverlarini
> nerden bulabilirim?
> tada 2.1.x serisi kernellar bu karti destekliyorlarmi
> yardimlariniz icin simdidien tesekkurler

Selamlar ,
Sanirim X window'a tanitamadiniz?
CUnkU kernel standart VGA'da calisiyor(Ne detect edilirse Monoda Calisir)
Size onerim X window dokumanlarini okumaniz ve eGer varsa ona uygun bir
Xserver bulmaniz gerekiyor..
OrneGin S3 iCin bu farkli bir Xserver olurken ET4000 tipi ekran kartlari
iCin SVGA Xserver yeterli olabiliyor..
Sizde bu DokUmanlara bakarak( XFree-Howto) size uygun olan bir Xserveri
seCin..
Umarim fazla karmaSik olmami$tir..:)
iyi Cali$malar..
dS