Re: [LINUX:387] =?iso-8859-9?B?Mi4wLjAgZGFuIDIuMC4zNCBlIGt1bGxhbv1j/SBha3Rhcv1t/Q==?=

Yavuz Darendelioglu (bioyavuz@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Thu, 27 Aug 1998 14:08:08 +0300 (WET)

On Tue, 25 Aug 1998, Mehmet UZUNKOL wrote:
> Yeni kurdugum slackware 3.5 e eski linuxtaki userları tasımak istiyorum. Ama
> passwd dosyasını koydugumda hata veriyor.
> Ne yapmalıyım acaba

Merhaba,
shadow suit'i hangi versiyonda gelmeye basladi hatirlamiyorum. Ancak
buradan kaynaklanma olasiligi da var. Eskiden sadece /etc/passwd
dosyasinda tutulan bilgiler shadow'da /etc/passwd ve /etc/shadow olarak
iki dosyada tutuluyor. Ve bu dosyalara erisim yetkileri birbirinden
farkli.

Dolayisi ile sorununuzun bundan kaynaklanip kaynaklanmadigina bir goz
atmanizda yarar var.

Yavuz Darendelioglu
Biyoloji Bolumu, ODTU
Ankara