Re: [LINUX:420] slackware35 hk.

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Wed, 26 Aug 1998 18:48:50 +0300 (EEST)

On Wed, 26 Aug 1998, serdars wrote:

> merhabalar,
>
> araniza yeni katildim. metu'nun ftp'sinden slackware35 dizininin tumunu
> indirdim. Kurulumunu yapmak icin boot ve root disketlerini hazirladim.
> metudeki slackware35 dizini 576 mb. install etmek icin, slackware35
> dizini icinde bulunan tum dizinleri mi kullanicam, yoksa bu dizinin
> icinde bulunan sadece slakware dizini yeterli mi?

Oyle bi$eye gerek yoktu.. Sadece slakware ve senin makinan iCin gerekli
olan boot ve root diskleri yeterli olacaktir..

> bu dizini daha sonra linux kurmak icin hazirladigim bilgisayarin
> harddiskini, root diski ile partitionlara ayirmistim, oraya kopyaladim.
> Setup programini calistirdim kurulum menuleri geldi sonra problem cikti.

Bunu nasil becerdin!!! Yani LinuX native olan bir partitiona, Linux
olamadan nasil bu dosyalari kopyaladin.. Neyse Cok uCuk bir soru oldu;)

Sorunu sOyleseydin sana Daha Cok yardimci olabilirdik...(Setuptaki hata
mesaji)

Bu arada eGer internet eri$imin varsa(SUrekli aGa baGliysan vede hizli
ise) Sana nfs ile kurmani Onerebilirim..

> Kuramadim.
>
> Sizlerden ogrenmek istedigim kopyaladigim dizin kurulum icin yeterli mi?
>
> ve de daha sonraki adimlarda yapmam gereken nedir?

www.linux.org.tr/lis adresine bakmanizi yada piyasada bulunan
Gorkem CETIN'in LinuX kitabini almanizi Oneririm..
boylece sizinde elinizde kaynak bulunduGundan sorun Cikmaz..;)
dS