RE: [LINUX:420] slackware35 hk.

BoraM@kocsistem.com.tr
Wed, 26 Aug 1998 16:56:31 +0300

Selam..
sen en iyisi www.linux.org.tr adresine gir...
veya piyasada Linux ile ilgili çok hoş bir kitap satiliyor onu al...

-----Original Message-----
From: serdars [mailto:serdars@artemis.efes.net.tr]
Sent: Wednesday, August 26, 1998 3:52 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: [LINUX:420] slackware35 hk.

merhabalar,

araniza yeni katildim. metu'nun ftp'sinden slackware35 dizininin tumunu
indirdim. Kurulumunu yapmak icin boot ve root disketlerini hazirladim.
metudeki slackware35 dizini 576 mb. install etmek icin, slackware35
dizini icinde bulunan tum dizinleri mi kullanicam, yoksa bu dizinin
icinde bulunan sadece slakware dizini yeterli mi?

bu dizini daha sonra linux kurmak icin hazirladigim bilgisayarin
harddiskini, root diski ile partitionlara ayirmistim, oraya kopyaladim.
Setup programini calistirdim kurulum menuleri geldi sonra problem cikti.

Kuramadim.

Sizlerden ogrenmek istedigim kopyaladigim dizin kurulum icin yeterli mi?

ve de daha sonraki adimlarda yapmam gereken nedir?

Tesekkurler...

Serdar Sokol