Re: [LINUX:401] Casper monitor

Serdar Gurcan (serdar@curie.chem.metu.edu.tr)
Wed, 26 Aug 1998 10:30:03 +0300 (EET DST)

ben kurdum
hic bir sorun cikmadi

On Wed, 26 Aug 1998, Ibrahim Genc wrote:

> 1.
> Casper monitor bulunan bir makinaya turkuaz 1.0.3 kurdum. Fakat
> Xconfigurator ile dogru bir konfigurasyon yakalayamadigimdan Xwindow'u
> calistiramadim. Ayni monitoru kullanan birisi varsa tarama frekansi
> ayarlarini verebilir mi?
>
> Monitor: Casper 4A smart display
> Monitorun ureticisi: A PLUS INFO CORP.
> monitorun modeli: AM1450

aynısı bende var ve problemsiz calisti.. ekran kartin S3 virge olmasin,
bence bir ekran kartini dene frekanslari bir ara gonderirim de standard
olan degerleri verince calisiyor

50-90 Hz filan gibi

> 3.
> X'i kurarken ekran kartinin s3trio64 oldugu varsayimiyla kurdum ama emin
> degilim. Bunu kontrol edecegim. Baska bir ekran karti icin X'i nasil
> degistirecegim? Yeniden mi kurmam gerekecek? (Sanirim Xconfigurator ile
> alakasi yok???)

X sersını kurarken sadece ekran karti icin gereken serveri kurmalisin
mesela s3 ile s3 virge farklidir

turkuaz denemedim ama heralde aynidir