Re: [LINUX:388] slak'de derlenemeyen kernel!!

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Tue, 25 Aug 1998 20:56:12 +0300 (EEST)

On Tue, 25 Aug 1998, Doga Orkan DERE wrote:

> Merhabalar
>
> Yine ben sorunlarimla karsinizdayim. Bu sefer de kernel derleyememekteyim.
> Garip yaw, cok garip. Slak 3.5'e 2.0.35 sourcelarini koydum. Guselcene
> konf ettim. make dep billem yapti. Ama make bzImage dedim, bi sure sonra
> biyerde (pek acik olmadi, uzgunum) infinite loop olayina girdi. Sinir
> oldum yaa. Onceden kurulmus bi slak3.4'de derlemekteyim su an, bitmedi ama
> en azindan onceki hatayi vermedi. Sebebi ne olabilir sizce. Yaw bu slak3.5
> nie windows release eder gibi bi yigin bug ile sunuldu? Olay nedir yaa?
> [...]

Selamlar,
Vallahi ben Slack 3.5 ve Kernel 2.0.35 i gayet iyi kullanabiliyorum..
Ama ilk kernel derlememde kernel sourcelrinin bozuk olmasi dolayisiyla
derleyememi$tim .. sen en iyisi ba$tan kernel source cek ve Oyle derlemeye
cali$ Zaten kernel derlenirken sadece sistemde gcc ve bazi librarayleri
kullaniyor o kadar.. Yani sorun olmamasi lazim..
dS