Re: [LINUX:373] Re: kernel compile edemedim memedim...

Ozerk Alpay (ozerk@prosoft.com.tr)
Tue, 25 Aug 1998 15:13:23 +0200 (TRK)

On Tue, 25 Aug 1998, Devrim SERAL wrote:

> Selamlar,
> Sanki proc filesystem desteGi yok gibime geliyor!!
> Yani kernel Uzerinde o kadar uzman deGilim ama son satirlar bana onu
> CaGri$tiriyor!! Bu arada derlediGiniz kernel sanirim stable olmayan bir
> kernel ve bOyle sorunlarin olmasi bence Cok normal..
> O yUzden stable bir kernelle uGra$in yani OrneGin 2.0.35 gibi!!
> dS

Simdi Oncelikle ilk 'imdat' mail'Imda yazmayI unuttuGum birSey var:
/proc filesystem desteGi mevcut. =)))
bu yorumlarI tahmin etmiStim, ama yazmayI unutmuSum.
2.1 kernel serisi (development) elbetteki 'unstable' ama sanIrIm
hata kernel'in stable olmamasIndan deGil, benim birSeyi yanlIS
yapmamdan kaynaklanIyor. 2.0 serisinden bIktIm diyebilirim, Ustelik
2.1.111 gayet stable idi.
2.1.xxx derlerken karSIlaStIGIm hata ile karSIlaSan varsa lUtfen
yardIm etsin, kafayI yemek Uzereyim =)
utanmasam (yada c cahili olmasam) girip kurcalayacaGIm source code'u.
bu arada belirttiGim hata denediGim 3 2.1 serisi kernel'inde de mevcut
(2.1.11[3-7])

saygIlar.

Ozerk Alpay
Prosoft Iletisim Sistemleri