Re: [LINUX:363] Re: 9.1 Gb disk

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Tue, 25 Aug 1998 11:37:36 +0300 (EEST)

> Bu cok komik ya.... :)) Sabah Sabah muthis bir muhabbet..
> Aksama kadar yeter herhalde...
>
> Yavuz.
Vallahi haklisin Yavuz. Merak ettimde 4 CPU makina hangi LinuX sUrUmU ile
Cali$acaGini neye gOre belirliyorlar!! Yoksa RedHat'in bilmediGimiz bir
OzelliGi mi var..
Burda Linux sUrUm sava$i Cikarmak deGil gayem .. Sadece neden bOyle
seCildiGini biraz kurcalamak..
Redhat paket yOnetimi (RPM), menulu kolay kullanim, X Windows'un kolay
kurulmasi gibi yOnlerden Slackware gOre daha basit.. Ama benim anlamadiGim
$ey Kernelden saGlanan SMP(Multi processor) desteGinin neden SUrUmleri
etkilediGi yada bunun Oyle sanildiGi!!
sevgi,saygi & LinuX
dS