Re: [LINUX:360] Slackware 3.5 ve XWindow ortami

Ozerk Alpay (ozerk@prosoft.com.tr)
Tue, 25 Aug 1998 09:55:35 +0200 (TRK)

On Mon, 24 Aug 1998, Doga Orkan DERE wrote:

> Merhabalar arkadaslar
>
> Gecenlerde nihayet slak3.5'i kurdum. Sistemi yukledim, actim felan. X'i
> konf. ettim. startx yazarak girdim X'e, ama mouse bir turlu calismadi.
> Anlayamadim yaw? Nasil olabiliyor boyle birsey. Sorun gpm'd degil cunku
> goruyor. /dev/mouse ttyS0'a linkli. Linki /dev/cua0'a alinca(mouseum
> com1'de calismakta) cakisma var gibi aptal bir hata verdi. Kafayi
> yiecektim. Ayni sorunla bir arkadasim daha karsilasmis. Yardimci
> olabilirseniz sevinirim. Gorusmek uzere ...

siz sorun gpm'de deGil diyorsunuz ama ben size yinede Su iki Seyi tavsiye
edeceGim, birinden biri sorununuzu COzecektir.

1. /etc/XF86Config iCindeki mouse tanImInIzI /dev/gpmdata yapIn.
yada,
2. startx demeden Once gpm -k (killall gpm de olur) yazIn.

saygIlar.

Ozerk Alpay
Prosoft Iletisim Sistemleri
Tel: +90 (312) 4401222