Re: [LINUX:360] Slackware 3.5 ve XWindow ortami

Ozkan Feza BICER (bicer@nukleer.itu.edu.tr)
Tue, 25 Aug 1998 09:28:26 +0300 (EET DST)

Selam
Slakware3.5 de gpm farenin device'ni kontrol ediyor.
X ayarlanirken fare olarak Mouse Systems
device olarak /dev/gpmdata
secilirse sorunsuz calisir.

Iyi calismalar
Ozkan