Re: [LINUX:307] Re: 9.1 Gb disk

Murat Iliman (murat@ada.com.tr)
Thu, 20 Aug 1998 22:48:03 +0300 (EET DST)

Merhaba,

Partition buyuklugu anlamInda bir sorununuz olacagInI sanmam.
halihazIrda, linux altInda 4 adet 9 GB'lik diskte 4 adet 1 ve 4 adet 8 GB
partition acIp kullanIyorum.

Ancak Linux, ne HP (Mylex OEM) ne de Adaptec raid kontrol kartlarInI
tanImIyor. Raid kontrol kartI olaral DPT raid kartlarInI tanIdIgInI
ogrendim ve www.dpt.com adresinin sales bolumunu kullanarak iki adet
siparis ettim. Bu kartlar geldiginde herbirine 7 adet 9 GB disk
baglanacak. UmarIm sorun cIkmaz. <grin> Hardware raid kartI
kullanmayacaksanIz (iki disk ile ancak raid-0 ya da raid-1 yapabilirsiniz)
http://www.linuxhq.com/HOWTO/Root-RAID-HOWTO.html dokumanInI incelemenizi
oneririm.

Multi CPU konusunda ise iki CPU uygulamasI yaptIm ve hicbir sorun cIkmadI.
4 CPU deneyimim yok. Sonucu listeye yazarsanIz memnun oluruz.

iyi calIsmalar...

On Thu, 20 Aug 1998, Ozerk Alpay wrote:

> RAID 5, tek logical drive, array card vs. vs. vs. =)))
> (RAID 5 olduGunu tahmin ettim sadece, tam olarak nedir?)

> Ozerk Alpay
> Prosoft Iletisim Sistemleri
> Tel: +90 (312) 4401222
> Fax: +90 (312) 4402590

Tel : +90-312-467-5859 Fax : +90-312-467-3332
BBS : +90-312-467-1208 (8 lines) internet : murat@ada.com.tr
Address : Bulten Sk. 4/8 Kavaklidere, 06680 Ankara, Turkey