Re: [LINUX:303] Re: bir problem

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Thu, 20 Aug 1998 16:55:19 +0300 (EET DST)

On Thu, 20 Aug 1998, Savas Irez wrote:

> Boylece her dakika bir kullanicinin baska bi kullanicinin dosyasina erisip
> silmesi ihtimalini de ortaya cikarirsiniz ;)))

Kesinlikle;

zaten onu istiyor ama !!!

Bu /public

insanlarn HOME unun oldugu bir yer degil;

/tmp gibi bir yer// TMP den bir farki var [ki oyle olsun isteniyor],
herkez yazip cizebiliyor, her tur dosya ve DIR a...

ne isine yariycakda kullancak bilemem... ama oyle istiyor...

cizum fena degil yine de...

-- linux the her bi seye cozum isletim sistemi --

hadi hayirli linuxler...