Re: [LINUX:297] Re: bir problem

Burak Demircan (burak.demircan@mbturk.mercedes-benz.com)
Thu, 20 Aug 1998 12:55:33 +0000

Yavuz Selim Komur wrote:

> Yapmayin etmeyin.. Kimbilir kac kisi kafa patlatiyor. Kimse kimsenin
> dosyasini gormesin diye.. Neymis efendim orasi /public
>
> hic bir onemi yok.. Ben sadece ben owner sahip efendi yetkinKisi olan ben
> degistirebilirim dosyaMin haklarini... Yani bir felsefeyi delip garip
> isler cikarmayin..
>
> Bir dizini herkes kullansin istiyorsan git makinana w95 yukle.. Ama u*x
> icin boyle seyler dusunmeyin..
>
> Yavuz.
>
> On Thu, 20 Aug 1998, Sait Karalar wrote:
> ? On Thu, 20 Aug 1998, Yavuz Selim Komur wrote:
selam,
bu tavir bana cok garip geldi. o yuzden bi kac laf ben de edeyim dedim
felsefesi ne ki yaw.. isini gorecekse istedigi tazrda kullanir
bunu win95 kullanmayi gerektiren bir durum gibi dusunmenin manasini da
anlamadim
bence bilgi islem sektoru aksi iddia edilsede sanirim en cok tutucunun
bulundugu
sektor.
saygilar