Re: [LINUX:277] linux acilisinda hata

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Wed, 19 Aug 1998 14:27:06 +0300 (EEST)

On Wed, 19 Aug 1998, Baris Simsek wrote:

> yeni kurulmus bir linux acilirken pek cok hata veriyor.Asagida en
> onemli bir tanesini yaziyorum.
> darkstar login : sordugunda login olmaya calisirken
> login : root
> Aug 16 15:59:19 login[91] : unable to change tty '/dev/tty1' for user
> 'root' . Unable to change tty /dev/tty1 : Bad file number bu
> hatayi verdikten sonra tekrar darkstar login : promptuna dusuyor.
> hata neden kaynaklaniyor olabilir ?
Selamlar;
Buyuk ihtimalle kurulum a$amsinda /dev dizini iCerisine gerekli dosyalar
kopyalanmami$a benziyor!!!
Bunu en basit olarak setupu ba$tan yaparak base installi doGru
yUkleyerek yada bunun ne kadar gUvenli olacaGindan emin deGilim ama..
boot ve root diskle aCin makinayi
Root directoryi /var/log/mount altina mount edin...
daha sonra Root directory cp -a /dev /var/log/mount deyin umarim olur!!
Sorun CikaracaGini sanmiyorum ama hiC denemedim...
Siz en iyisi yol yakinken ba$tan kurun LinuX'u..
dS