Re: [LINUX:265] squid sorunu

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Tue, 18 Aug 1998 15:16:19 +0300 (EEST)

On Tue, 18 Aug 1998, Emre Pars wrote:

> Merhaba,
>
> Squid adli proxy serveri kurdum compile falan basarili oldu configleride
> ayarladim ama programi ilk defa calistirmak icin squid -z yazinca cache
> directorylerini hazirliyor ve sonra
>
> FATAL:Failed to make swap directory 200:(13) Permission denied
>
> diye bir hata verip programdan cikiyor.swap diye bir directory yarattim ve
> permissionlarini full ayarladim bu problem gene duzelmedi.
> Yardimlarinizi bekliyorum
>
> Sevgiler & Saygilar
> EmRe

permissionlarI bi kontrol et. Sanki cache tutulacak yere squid'in
CalIStIGI kullanIcInIn yazma izni yok gibi..

squid.conf iCinde
cache_effective_user webadmin staff
diye bir satIr var (benimkisinden alIntI)
Bu durumda cache directory sinin webadmin/staff user/grubuna ait olmasI
gerekir.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __