Re: [LINUX:218] HTTP SORUNU

Abbas Kosan (a_kosan@yahoo.com)
Fri, 14 Aug 1998 07:16:14 -0700 (PDT)

Bildiğim kadarıyla cgi-bin dizininin neresi oldugunu http server
programınına onceden ayarlamıs oluyorsun.
Eger server 'a bir cgi istegi gelirse server direk gidip o dizinden
arıyor. Formunun action kısmında dizin belirtmen olayı çözmez. Sadece
"/cgi-bin/-----.cgi" yazabilirsin.
Dizin degiştirme işlemini server programından /cgi-bin dizininin
neresi oldugunu tekrar ayarlayarak yapabilirsin.
Umarım yardımcı olmuşumdur....
Abbas
-----

---Murat Koc <muratkoc@felab.itu.edu.tr> wrote:

> Root olarak calisirken <form action="/cgi-bin/acma.cgi"
method="post">
> yazdigim zaman html sayfasindan alinan bilgiler acma.cgi dosyasina
> yollaniyor fakat eger <form action="~user/cgi-bin/acma.cgi"
method="post">
> yazip bir kullanici altindaki ayni programa yollarsam bana
>

> The requested method POST is not allowed for the URL
/~user/cgi-bin/acma.cgi