Re: [LINUX:194] port dinleme

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Thu, 13 Aug 1998 13:03:55 +0300 (EEST)

On Thu, 13 Aug 1998, Baris Simsek wrote:

> tam olarak neyi kastettiginizi anlamadim ancak port dinlemek
> icin sniffer lar var.yalniz bunlarin web te gorme ile alakasi yok
> Boyle bir program var bende.Ancak root olarak calistirmalisiniz...
> sorunuza az daha aciklik getirebilirseniz daha cok yardim edebiliriz ?

> BARI$ $iM$EK e-posta : simsekb@ceng.ktu.edu.tr
> Sevgi,SaygI,Ho$goru
Selamlar ..
Pek weble alakali deGil ama slackware 3.5 Kurduktan sonra bu sniferlerla
bayaGi uGra$maya ba$ladim . Ve tesadUfen Slackla Netwatch diye bir
programin geldiGini farkettim ( Nedense daha paketlerin iCeriklerini
incelemeyi Ogrenemedim..;) ) $u anda tUm faKUltenin trafiGini
izleyebiliyorum yalniz Hangi IP'nin nereye baGlandiGini ne kadar Paket
CEktiGini filan .. Gayet gUzel bir Program ve ncurses librarylerini
kullandiGi iCin menulu ve gayet gUzel Cali$iyor .. Herkese Oneririm..;)
dS