Re: [LINUX:173] ps den pdf e

Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Wed, 12 Aug 1998 01:07:18 +0300 (EEST)

latex ile derledikten sonra olusan dvi file i dvips ile
postscripte donusturmek gerekiyor.
bundan sonra ps den pdf ye gecis icin cesitli yontemler var.

1) Ghostscript 5.0xx icinde ps2pdf var ama ceviriden sonra file
uzunlugu oldukca artiyor. en az 5/1. Ayrica font problemleri var.

2) bu isi parayla yapanlar var. ps file in oldugu url i yaziyorsunuz.
(web de form doldurarak) sonra size download seklinde geliyor. deneme
iv icin para almiyorlar. adresini hatirlamiyorum.

3) Acrobat distiller ile.. Tabi bu program bedeva degil. En sorunsuz.
Bu programin linux versiyonunun oluip olmadigini bilmiyorum.
hatta wine ile linux da calisiyor.

web e koyacaginiza gore bana gonderirseniz size pdf olarak geri
gonderebilirim.