Re: [LINUX:102] vaxlinux......

Onur Volkan Hatem (volkan@tel-soft.com)
Thu, 6 Aug 1998 19:50:03 +0300 (EET DST)

On Thu, 6 Aug 1998, Yavuz Selim Komur wrote:

> Icinizde vax kullanan var mi?.. Heh cok hosh bir olabilir..

:)
KullandIm. Hem de acI cekerek. AslInda i$letim
sistemini severdim (VMS) ama alet cok yava$tI.
Neyse, asIl soylemek istedigim ba$ka bi$i.
Bu VAX denen naneler (IBM'ler kadar olmasa da)
cok iri makinalar. mini-VAX'lar bile orta boy
bir buzdolabI boyutlarIndaydI (yanlI$ hatIrla-
mIyorsam).

Linux 8086 projesini daha mantIklI bulmU$tum :).
Ne zorlarI varmI$ ki? Bu kadar kullanI$sIz (ama
bilgisayar tarihi acIsIndan kutsal :)) bir maki-
naya port etmi$ler?

HayIrlI olsun, ne diyim...

-volkan