Re: [LINUX:72] Yine ben, yine sorular :)

Tunc Sener (uu95037@mobydick.cc.itu.edu.tr)
Thu, 6 Aug 1998 12:03:52 +0300 (EET DST)

Bu sticky bit yada ls -l yaptiginizda gorunen t public writeable
directorylerde (/tmp gibi) dosyalarin sahibi olmayan kisiler tarafindan
silinmesini engeller.

Bildigim kadariyla asil amaci hafizadaki programlarin(ramdisk?)
performasi artirmak icin olduklari yerde kalmasi yani swap edilmemesi
idi.