Re: [LINUX:66] Re: x windows

Yagmur Kaplan (yagmur.kaplan@do.net.tr)
Thu, 06 Aug 1998 10:36:44 +0300

Suat Saygin Tutuncu wrote:

> [...]

problemim tamamen ekran kartim. Kartimin markasi OTI-VGA. pek yeni bi kart
sayilmaz. SuperProbe calistirinca kartimi taniyor. X windows ise tanimiyor. Mono
ekran göstererek çalistirmayi denedim fakat bu seferde sistem kilitlendi. sorun
com portlardan kaynaklaniyo olabilir mi?
çünkü ne modemi ne de mouse u tanitabildim.
tesekkütrler