Re: [LINUX:75] UMIT GULER

A.Gurcan Ozturk (aozturk@sci.ege.edu.tr)
Thu, 6 Aug 1998 09:39:55 +0400 (EET DST)

Selam,
Linuxta DNS ayarlamak icin /etc/resolv.conf dosyasini editlemeniz
gerekiyor.Belirtilen dosyada;

domain <domain_ismi>
nameserver 155.223.2.2 #Ege Universitesi nameserveri
nameserver 144.122.199.20 #ODTU ana nameserveri

seklinde bir ayarlama yapmaniz gerekir.Iyi calismalar.

A.Gurcan Ozturk
aozturk@sci.ege.edu.tr
EgeBBS : telnet bbs.ege.edu.tr 4800