Re: [LINUX:33] Re: web te kısıtlama

User Linux (userlin@webmon.ege.edu.tr)
Wed, 5 Aug 1998 16:47:46 +0000 (GMT)

Soyle yapin.

Proxy kullanma zorunlulugunu transparent olarak halledin. Sonra squid`in
source larindan oynayarak gelen her sayfanin iceriginde "porno","sex" vs.
yi aratin.
Bunlari bulursaniz deny ettirin. Sonucta squid source`lari ortalikta.

Herkes boyle yapiyor. Eger icerik kontrollu bir proxy bulursaniz listeye
gecerseniz sevinirim....