Re: [LINUX:30] Re: tokat gaziosmanpasa universitesi (fwd)

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Wed, 5 Aug 1998 14:34:06 +0300 (EEST)

On Tue, 4 Aug 1998, Omer ALTIN wrote:

> merhaba;
> nfs olarak diske linux yuklemeye calisiyorum.2.1 diski 4 e boldum ve swap
> alanini olusturdum bir kismini usr ve home olarak ayirdim kalana linux u
> yuklemek icin ayirdim setup ucalistirip nfs secince gateway ve nfs server
> i sordu yazdim ve su mesaj geliyor yukleyemiyor;

Selamlar NFS server nerde??!!! Kendi laninizdami??!!! EGer deGilse Hat
CIkI$iniz ne kadar!!!!! EGer YaVa$$a bu hatalarin gelmesi gayet doGaldir..
CUnKu RPC Portmaper belli bir sUre iCinde NFS servere baGlanamayinca
bOyle bir hata vermektedir..
dS