Re: [LINUX:39] Re: web te kısıtlama

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Wed, 5 Aug 1998 14:26:21 +0300 (EEST)

On Wed, 5 Aug 1998, Ismet Mazlumoglu wrote:

> Bunun icin once porno siteleri tek tek tarayip adreslerini tespit etmeniz
> lazim; eh, netwrok admin'in de katlanmasi gereken bazi zorluklar, yapmasi
> gereken fedakarliklar vardir. :))

Selamlar..
Firewall-HOWTO da anlatildiGi gibi iki tip firwall var biri IP-Filtreleme
ile yapilan diGeri ise Proxy ile yapilabiliyor sizin i$inizi IP filtering
gOrecektir..
Ama yukarda dendiGi gibi oturup tUm XXX ve porno sitelerin adreslerini
daha doGrusu IP lerini bulmaniz gerekecek buda pek kolay deGil!!!!
Ozellilede bu siteler illegal olduKlarindan sUrekli yer deGi$tirirlerken..
Size yardimci olacak kaynak dediGim gibi Firewall-HOWTO dOkUmanidir
www.linux.org.tr/ldp altinda bu dOkumanlari bulabilirsiniz..
dS