Re: [LINUX:47] Star Office Print

Ali Gunduz (ali@Bilkent.EDU.TR)
Wed, 5 Aug 1998 14:15:30 +0300 (EET DST)

staroffice'i bosverin.
hem cpu'dan hemde memory'den cok fazla goturuyor.
Corel WordPerfect For Linux (malum word processor) ve XESSLite 'i
(spreadsheet) deneyin. Commercial programlar maalesef. en azindan
evaluation period'u icerisinde denersiniz. Corel WP for linux'ta
printer'in turkce karakter basamama gibi bir derdi yok. oldukca gelismis
ve uzun bir printer driver listesi var.

merak edenler icin: www.redhat.com
commercial software sayfasina bir goz atin, bulursunuz.

On Wed, 5 Aug 1998, Varol KESKIN wrote:

> Merhaba,
>
> Slackware 3.4, kernel 2.0.34
>
> Staroffice'de Turkce kullanabiliyorum fakat yaziciya gonderilen dosyalar
> Turkce cikmiyor. Windows'ta HP printer ayarlarinda "print true type as
> graphic" diye bir secenekle turkce yazdirilabiliyordu. Staroffice'de ise
> yalnizca generic postscript printer secenegi var ve herhangi bir ayari
> yok. Acaba icinizde staroffice ile Turkce yazdirabilen var mi? Varsa
> nasil
> oldugunu aciklayabilir mi? Tesekkurler.
> Varol Keskin
> Ege University, Science Faculty,
> [...]

Ali Gunduz
Industrial Engineering Department, Senior UNIX System Administrator
Bilkent University Computer Center, ANKARA