Re: [LINUX:4122] =?ISO-8859-9?Q?Re=3A_=5BLINUX=3A4119=5D_ikinci_ethernet_kart=FD?=

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Tue, 4 Aug 1998 09:38:26 +0300 (EEST)

On Mon, 3 Aug 1998, Doruk Fisek wrote:

> [...]
Selamlar..
Oncelikle Kerneli taktiGIniz ethernet kartlarina gOre derlersiniz..
Ama Linux default olarak sadece bir karti tanidiGi iCin lilo.conf iCine
append="ether=5,0x300,eth0 ether=9,0x280,eth1"
Gibi bir satir eklemeniz gerekecektir.. Yukardaki satirla 1. ethernet IRQ
5 ve IO 300 ikincisi ise IRQ 9 ve IO 280 olarak taninmaktadir...
Eger ether=0,0,eth0 vs.. ozaman makina kendi otomatik olarak kartlari
probe edecektir...

Ama siz en iyisi kendiniz IRQ ve base adreslerini verin diGeri sorun
Cikarabiliyor..

dS