Re: [LINUX:4127] web te kısıtlama

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Tue, 4 Aug 1998 09:45:37 +0300 (EEST)

On Mon, 3 Aug 1998, Orhan AKAR wrote:

> web erisiminde kısıtlama nasıl yapabilirim.yani istenilmeyen yerlere
> baglanılmamasını server uzerinden kısıtlama koyarak nasıl saglayabilirim
>
> Orhan

Selamlar..
Tam olarak nasil Webi kisitlamak istiyorsunuz ?kendi webinize eri$imi mi?
yoksa LinuX'u router olarak kullaniyorsunuz ve Clientlerin eri$imini mi
engellemek istiyorsunuz..
Eger ikincisi ise ( Ki ben bunu anladim) o zaman firewall kurun ve
Makinalaradan Cikacak paketleri Filtreleyin ama bu pek kolay
olmayacaktir!! Ozellikle birkaC yeri engelleyebilirsiniz.. CUnkU
biliyorsunuz siteler hergUn yer deGi$tiriyor!!
Sevgi saygi & LinuX
dS