Re: [LINUX:4113] ftp'de link

Savas Irez (savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Mon, 3 Aug 1998 15:18:23 +0300 (EEST)

On Mon, 3 Aug 1998, Sezen Ozlem wrote:

> Selamlar,
> Benim makinada /home/ftp'nin oldugu partition doldugu icin burada
> olmasini istedigim programlari baska bir partitoin'a sembolik link yaptim.
> Fakat anonymous ftp ile baglandigimda link edilmis dizinleri goruyor,
> fakat dizine girmeye calistimda giremiyorum. Boyle bir dizin yok diyor.
> Daha sonra /etc/passwd'deki /home/ftp'yi degistirdim. Ve yenisini eski
> yerine link ettim. Boyle de olmadi. ftp dizini de bir keresinde home
> dizini ile birlikte kaza ile ilinmisti. Tekrar olusturamamistim. Bundan
> [...]

/etc/exports'tan kendi makinaniza mount izni verip, nfs uzerinden kendi
makinanizi mount etmeniz bir cozum olabilir mi?

mesela biz web'deki kitaplari ftp'ye mount ediyoruz...

Savas Irez Selcuk Universitesi
email: savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr Bilgisayar Muhendisligi
email: savasirez@hotmail.com
email: savas@konevi.cc.selcuk.edu.tr
Web: http://eniac.cc.selcuk.edu.tr/~savas
ICQ: 13399123
AIM: savasirez
-*
Hiroshima-45, Chernobyl-86, Windowz-95, Memfiz98 ?!?