Re: [LINUX:4033] zImage sorunu...

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Thu, 30 Jul 1998 10:22:39 +0300

ne ile kestigi de onemli tabi ama sIklikla yasanilan sorun genelde
kernel e module destegi koymamissaniz pek cok seyi kernel e gommeye
calistiginizda cikiyor. 500+K gibi bir kernelden daha buyugu(tam rakami
hatirlamiyorum kusura bakmayin) uretilemiyor.
zaten derleme sirasinda da bunun hakkinda kernelin boyunun cok buyudugu
ile ilgili bir hata verip duruyor. tabi sizin soylediginiz durum buna
uyarmi bilemem cunku derlemenin ne sekilde ve hangi hatayi vererek
kesildigini soylememissiniz.

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd