Re: [LINUX:3973] Ynt: Re: mail gruplamasi

=?iso-8859-9?B?Rf5yZWYgREVS3U5LQVlB?= (derinkaya@cs.kou.edu.tr)
Tue, 28 Jul 1998 13:36:29 -0700

-----Original Message-----
From: Arslan UNAL <aunal@toprak.com.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 27 Temmuz 1998 Pazartesi 21:27
Subject: [LINUX:3973] Ynt: Re: mail gruplamasi

>Kimden: Selami AKSOY <Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR>
>Kime: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
>Tarih: 24 Temmuz 1998 Cuma 23:05
>Konu: [LINUX:3919] Re: mail gruplamasi

Buradan asagidaki kismi ben yazmadim, sayin Selami Aksoy yazdi. Sadece
Yanlis anlamalar icin duzeltmek istedim.

>Yardim taleplerine cevap olarak "man <bilmemne> dosyalarina
>bakiver" diyecek arkadaslar. zahmet edip cevap yazmasalar
>bence daha iyi olacak. man dosyalarinin herzaman yardimci
>olmadiklari birgercek.

>Ben den de sevgi ve saygi
>Arslan

Ben'de bunu demek istemistim ilk mailim'de ancak nedense bazilari man
dosyalarina tapiyorlar gibi man dosyalarina hic toz kondurmuyorlar , sanirim
linux'a ilk basladiklari gunleri unutmuslar.....