Ynt: [LINUX:3944] kurulum !!!

Arslan UNAL (aunal@toprak.com.tr)
Tue, 28 Jul 1998 08:27:29 +0300

-----Özgün İleti-----
Kimden: Baris Simsek <simsek@sumela.ktu.edu.tr>
Kime: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Tarih: 27 Temmuz 1998 Pazartesi 16:01
Konu: [LINUX:3944] kurulum !!!

> merhaba,
> Daha once bir soru sordum ama sanirim kimse ilgilenmedi.Linux u
>kurarken setup a girdigimde source olarak CD yi veriyorum.Ancak setup CD
>yi gormuyor.(scan ediyorum olmuyor) Acaba neden ? Umarim bu sefer cevab
>yazarsiniz.

Ayni sey benim de basima gelmisti. Zannederim 12 hizli cd lerin
bir kisminda (baska hizlarda var mi tamemin degilim) cd nin
ilk okunmasi sirasinda bir bekleme oluyor. Setup bu bekleme
sirasinda cd yi bulamadigini zannediyor. Ben cozum icin cok ugrasmayip
kurulum dosyalarini hdd deki dos boilumune kopyalayip
ordan kurmustum.

>BARI$ $iM$EK e-posta : simsekb@ceng.ktu.edu.tr
>Sevgi,SaygI,Ho$goru

Arslan