RE: [LINUX:3954] Re: kurulum !!!

Tuncel Mutlu - TMU (TMU@link.com.tr)
Mon, 27 Jul 1998 18:54:39 +0300

Burda benim aklima gelen bir ayrinti var, bu arada hem Linux hemde SCO
icin gecerli, HOWTOlarin birtanesinde geciyor. Eger CDROM unuz master
olarak kullaniliyor ise CDROM un arkadaki jumper lardan master olarak
tanitmaniz lazim, eger slave ise slave orarak tanitin. Mesela eger CDROM
ikinci IDE kablosuna takili ise ve tek basina ise mutlaka master yapin.

Tuncel Mutlu Link Bilgisayar A. S.
System Programmer Istanbul / Turkey

e-mail: tmu@link.com.tr tel: +90 (212) 275 71 41
tuncel@bigfoot.com fax: +90 (212) 275 41 36