Re: [LINUX:3946] samba

Gokhan Moral (gm@Bilkent.EDU.TR)
Mon, 27 Jul 1998 18:09:10 +0300 (EET DST)

slackware de bu tip bi sorun yasamistim
gcc 2.7.0'da bu tip bir bug var diye biliyorum
slackware kullaniyorsan onun icin gcc binarysini bir sunsite mirrorindan
(sunsite.bilkent.edu.tr ya da ftp.metu.edu.tr) cekip kurabilirsin
contrib dir'i altinda olmasi lazim 2.7.2 veya daha sonrasi
saygilar

On Mon, 27 Jul 1998, Yavuz Sert wrote:

> Tum listeye iyi gunler,
>
> Samba-1.9.18.p8 versiyonunu kurmaya calistim. Tum dosyalar sorunsuz
> derlenmesine ragmen smbpass.c dosyasinda
>
> gcc: Internal compiler error: program cc1 got fatal signal 6
>
> hatasini veriyor, sanirim sorun gcc'de. ignore secenegini kullandigimda
> diger dosyalar derleniyor.
>
> Sorunun cozumu hakkinda fikri olan var mi? Yardimlariniz icin
> tesekkur ederim.
>
> Yavuz SERT
> ITU Mat. Muh.

Gokhan Moral