Re: [LINUX:3948] Re: kurulum !!!

Ozerk Alpay (ozerk@prosoft.com.tr)
Mon, 27 Jul 1998 16:36:33 +0200 (EET)

On Mon, 27 Jul 1998, K. Koray UCTOP wrote:

> Creative 24 hizli bir cd driver da buna rastlamistim. Makineyi resetleyip,
> tekrar actigimda gormustu. Sanirim cd driver in motorunu belli bir sureden
> sonra otomatik kapamasindan ileri geliyor.

buna benzer bir sorunla SCO OpenServer 5.0.4 kurarken karSIlaStIm.
Installation Media seCeneklerinde TCP/IP Installation ve IPX/SPX
Installation'dan baSka seCenek gOstermedi. daha sonra secondary slave'e
baGlI olan CD-ROM'umu secondary master'a taktIm. bir sonraki denememde
CD-ROM Installation karSIma CIktI.
size bu aSamada tavsiyem CD-ROM'unuzun yerini deGiStirmeniz, eGer mUmkUn
ise secondary master (/dev/hdc) veya hatta primary slave'e (/dev/hdb)
takmanIz.
bu arada boot disk'inizin kernel'inin IDE CD-ROM'larI desteklediGine
emin olun, gerCi artIk her boot image'deki kernel destekliyor ama, yinede
kontrol etmekte yarar var.

saygIlar.

Ozerk Alpay
Prosoft Iletisim Sistemleri