Re: [LINUX:3899] Re: SQL server

Ugur Dundar (ugur.dundar@raks.net.tr)
Wed, 10 Jun 1998 08:59:02 +0100

Mustafa Akgul wrote:

> Su and aayni yazilimin hem ticari hemde freeware surumunun olmasi
> yayginlasmaya basliyor. Interbase'in freeware'i kaldiracgini
> sanmiyorum.

sanirim borland yakin bir gelecekte linux icin interbase'in commercial olanini
cikaracak.
su an ki surum redhat, slackware'de calisiyor (dogal olarak ) fakat performans
biraz farkediyor. kayit girisleri fena degil ama raporlamalar epey vakit aliyor (
linux'ta 9 dk. suren bir raporlama win nt'de 2 dk)
bence borland'dakiler interbase'i yeterince optimize etmemisler linux
icin..commercial versiyonu biraz daha derli toplu olur diye dusunuyorum.
bekliyelim gorelim ..
(son kelimeler ilkokul kitap odevleri gibi oldu ..okuyalim ogrenelim, yazalim
sasiralim)

ud