Re: [LINUX:3929] Re: Acele Yardim!

Frank K. Gurkaynak (kgf@WPI.EDU)
Sat, 25 Jul 1998 12:16:04 -0400 (EDT)

On Sat, 25 Jul 1998, Mustafa Akgul wrote:

> Cok ciddi bir hata yada sorun var demektir.
>
> Daha temel seyleri gozden gecirmekte yarar olabilir.
> Sayet hic bir seyi drliyemiyorsaniz, ya donanim hatasi var
> (diskler bozuk, vs) yada installation'da hata var gibi geliyor bana.

Bu kadar ilgi cektigine gore iki satir yazayim en azindan

glibc-devel

paketi yuklenmemis. Bu paket yazilim derlemek icin gerekli baslik
dosyalarini icerir. Bu paket olmadan kolay kolay bir yazilim derlemek
mumkun degildir.

Turkuaz'a ozgu sorunlar icin ayri bir tartisma listesi oldugunu
hatirlatmak istiyorum. (orjinal mesaj turkuaz kullanildigini belirtiyordu)

turkuaz@linux.org.tr

Uye olmak icin

majordomo@linux.org.tr

adresine mesaj kisminda

subscribe turkuaz

yazan bir e-mail gondermeniz yeterli olacaktir.

> Kolay gelsin
> Mustafa Akgul

KGF