Re: [LINUX:3919] Re: mail gruplamasi

=?iso-8859-1?B?Rf5yZWYgREVS3U5LQVlB?= (derinkaya@cs.kou.edu.tr)
Sat, 25 Jul 1998 09:59:13 -0700

Lutfen kendinize gelin ve altindan kalkamiyacaginiz yanitlar gondermeyin?
Man komutunun linux'a yeni baslayanlar icin bir iskence oldugunu da kabul
edin. Ukalalik etme isine gelince ben ukalalik etmiyorum(eger ukalalik
ettigimi dusunuyorsaniz yazdiklarimi bir daha okuyun ve eger tekrar ukalalik
ettigimi dusunurseniz bir doktora gorunun zira sicaklar sizi yeterince
etkilemis demekki). Ama eger kendi yazdiklarinizi okursaniz kimin ukala
oldugu zaten kendiliginden ortaya cikacaktir.

Eger cevap yazacaksaniz sicaklarin sizi etkilemedigi bir saatte yazin ve
lutfen bu listeyi daha fazla kirletmeyelim, ozel bir sorununuz varsa bunu
listeye degilde bana mail atarak bildiriniz.